fbpx
BEJELENTKEZÉS

REGISZTRÁLÁS



0
  •  x 
Nincs termék a kosárban
Image

SALONIC ONLINE IDŐPONTFOGLALÓ RENDSZER – GYORS ÉS KÖZVETLEN MEGOLDÁS A FODRÁSZOK MINDENNAPI IGÉNYEIRE

 

Eleged van abból, hogy állandóan a naptáradat kell lapozgatnod, amit ha elvesztesz, akkor oda minden?
Úgy érzed lassan nincs magánéleted a vendégeid nélkül, hisz hétvégén is írnak, hívnak?
Szeretnéd csökkenteni azoknak a vendégeknek a számát, akik lemondás nélkül nem jönnek el korábban lefoglalt időpontjukra? 

Ráadásul még a bevételeidet is növelnéd?

Minden fodrász tudja a fenti kérdésekre a választ, a megoldást viszont még mindig sokan keresik. Ne kutass tovább, a Salonic rendszer minden szalonbeli problémádat megoldja, neked csak a vendégre kell majd figyelned! 

Személyes interjút készítettünk Bogdán Dáviddal, a Salonic alapítójával, hogy megismerjük Őt, a Salonic rendszert és az online időpontfoglalás előnyeit.

 

KÉRLEK MESÉLJ MAGADRÓL, SZERETNÉNK MEGISMERNI A SALONIC RENDSZER MÖGÖTTI EMBERT!

Bogdán Dávid vagyok, a Salonic megálmodója. Közel 20 éve szoftverfejlesztő – informatikus. 14 éves koromban kezdtem megismerkedni az informatikával és azon belül a programozással. Az első weboldalamat is kb. ekkor készítettem. Egyszerűen lenyűgözött ez a világ: amit készítek az azonnal látható volt és ki is tehettem az internetre, hogy bárki megtekinthesse. Hihetetlen érzés volt ez akkor számomra, úgy éreztem ezzel alkotok és teremthetek valami újat, amivel segítem az embereket.

Azóta sok cégnél és sok projekten dolgoztam (pl. hasznaltauto.hu, olcsobbat.hu, kocsi.hu), magyar és külföldi termékeken egyaránt. Az idők során felhalmozódott tudást és tapasztalatot igyekszem átvinni a Salonicba is.

 

HONNAN JÖTT A SALONIC MEGALKOTÁSÁNAK ÖTLETE?

Egy korábbi hasonló munkánkból kifolyólag megfogant egy ötlet. Szerettem volna valami olyat csinálni, aminek minden percét élvezem és szakmailag is ki tudok teljesedni benne.

Nem ez az első (és nem az utolsó) projekt, amit kitaláltam, viszont ez volt az, amire azt mondtam, hogy "Ebből tuti lesz valami jó és értékes".

2015-ben kezdtük el a Salonicot, amelyet azóta is folyamatosan tökéletesítünk, fejlesztünk. Tavalyi piacra lépésünk óta komoly szakmai képviselőkkel is (pl. Veress-Győri Sándor, Ruff Attila, Heiszler Ivett) együtt dolgozunk.

 


Bogdán Dávid és Veress-Győri Sándor

 

 MIBEN ÉRZITEK MAGATOKAT EGYEDÜLÁLLÓNAK?

Úgy gondolom, hogy a koncepciónk és a hozzáállásunk az, ami megkülönböztet minket másoktól, illetve más akár külföldi rendszerektől is.

Nálunk a szakma van előtérben. Nagyon intenzíven fejlődünk és figyelünk a visszajelzésekre. Szerencsére már ott tartunk, hogy heti szinten több szuper ötletet és javaslatot kapunk, van, amikor naponta többször is hívnak, vagy írnak a felhasználóink, hogy „Szia Dávid, van egy ötletem...”. Imádják, hogy van kivel megosztani az ötletet, amitől adott esetben a munkájuk egyszerűbb lesz! Így egy kicsit mindenki részese a Salonic fejlődésének.
 
Ennek én őszintén örülök, hiszen nekünk is sokat segít az, hogy egyre inkább tudatosul bennük, hogy mi nem zárjuk ki őket, hogy minket tényleg mindig tudnak hívni és számíthatnak ránk bármiben. Ez sokat segít például egy papír naptárról történő átállásban is, hiszen ez szokott lenni a legnagyobb félelem (ami idővel természetesen elmúlik).

Ha van egy kérés, ötlet, javaslat, esetleg olyan egyedi igény, ami valóban értéket képvisel a Salonic közösségének azt díjmentesen készítjük el növelve ezzel a termék színvonalát.

Természetesen nekünk is rengeteg fejlesztési ötletünk van. Figyeljük a külföldi és itthoni rendszereket, újításokat, funkciókat is. Én is - kicsit néha már túlságosan is - folyamatosan azon pörgök, mitől lehetne még jobb, mit adhatunk még a szakmának az informatika nyújtotta lehetőségekkel, mi az, ami esetleg a szépségipari szakemberek munkáját meginkább megkönnyíti.

 

HOGYAN TUDTOK ILYEN GYORSAN A PARTNEREK IGÉNYEIRE REAGÁLNI?

Ez egy igen ritka (de nagyon szerencsés) egybeesésnek köszönhető. Mivel a Salonicot én találtam ki, a fejlesztést is én vezetem, valamint a cég tulajdonosa is én vagyok, így természetes, hogy az a célom, hogy minél sikeresebbek legyünk. Jelenleg egy kis csapattal - akikre nagyon büszke vagyok - (Írisz, Nóri, Brigi, Anita, Bálint, Csaba) próbáljuk a lehető legtöbbet kihozni magunkból, a szakmából és a Salonicból (is).

Amit még itt kiemelnék (mindenhol ezt tesztem, hiszen büszke vagyok rá) az az, hogy alapvetően a jellememnek és a családból hozott értékrendemnek köszönhetően próbálom korrektül és tisztességgel minimum 100%-osan csinálni azt, amit csinálok.

Engedjétek meg, hogy a kedvenc idézetemet (A Forbesban találtam, Henry Ford cikk) megmutassam, amely meghatároz mindent, amit teszek:

„Nem arról van szó, hogy bárki ellopjon bármit mástól, az nem etikus. Hanem annyira keményen dolgozz valamin, hogy az megkerülhetetlen része legyen a piacnak, amelyiken tevékenykedsz. Csináld, amit szeretsz, ami mozgat, sok érzelemmel. Ha így csinálsz, és tényleg szereted, az emberek is szeretni fogják. Te leszel, aki megcsinálta.”

 

 

MIBEN KÖNNYÍTI MEG A FODRÁSZ ÉLETÉT, HA ONLINE TUDNAK HOZZÁ BEJELENTKEZNI?

Jelenleg a legtöbb fodrász és szalon telefonon, Messengeren, Viberen, egyéb platformokon kommunikál a vendégekkel időpontok foglalása miatt. Ezt próbáljuk egy „csatornába” terelni azzal, hogy adunk egy, a hét minden napján éjjel-nappal elérhető felületet, ami mindig az aktuálisan foglalható, szabad időpontokat mutatja a vendégeknek, ezzel elkerülve az időpontok ütközését. Ha a vendég kiválasztja a neki megfelelőt, akkor azt a rendszer 5 percig tartja (ez idő alatt be kell fejezni a foglalást), így az sem fordulhat elő, hogy ez idő alatt a fodrász a saját Salonic naptárába beír egy időpontot egy másik vendégnek, hiszen jelezzük és nem is engedjük rögzíteni. A foglalásokat manuálisan is vissza lehet igazolni, így attól sem kell félni, hogy a vendég össze-vissza foglalhat, hiszen mindenki magának dönti el, hogy jóváhagyja-e vagy sem.

Sokakban felmerülhet, hogy az online foglalás miatt személytelenné válik az egész, de ez nem így van. Személyesen, amikor a vendég a szalonban van bőven van idő beszélgetni. És mivel szolgáltatókról beszélünk a szolgáltatás színvonalának emelését, a fejlődést a vendégek is értékelni fogják. Az online bejelentkezéssel csak segítünk az amúgy nehézkesen működő, olykor órákig vagy napokig elhúzódó bejelentkezési folyamaton.

Az oktatásokon és bemutatókon rengetegszer hallom, hogy előfordult már, hogy egy fodrász mondjuk Messengeren megbeszélt valamit a vendéggel, majd később elfelejtette beírni a naptárba és ebből adódóan félreértés volt, hiszen később mást is beírt ugyan arra az időpontra.

Vagy például gondoljunk csak arra, hogy mi van, ha valaki elveszíti a határidőnaplóját (simán előfordulhat) valamilyen okból, és akkor nem fogja tudni ki, mikor, mire jön. Ebben is segít a Salonic, hiszen ami egyszer oda bekerült, az nem vész el.

A másik, amit nagyon szeretnek a vendégek és szakemberek is, hogy automatikus időpont emlékeztetőket küldünk. Minden időponthoz hozzárendelhető SMS vagy e-mail emlékeztető, ami abban segít, hogy lehetőleg ne forduljon elő az, hogy a vendég elfelejt elmenni a megbeszélt időpontra, a fodrásznak, vagy szalonnak pedig bevétel kiesése keletkezzen.

 

 

 

A VENDÉGEKNEK ÖNÁLLÓ PROFILT HOZ LÉTRE A RENDSZER. MIBEN SEGÍTI EZ A FODRÁSZ MINDENNAPJAIT?

Egy informatikai rendszerben pont az a szép, hogy ha megfelelő adatok kerülnek bele, idővel rengeteget segíthet a felhasználónak, hiszen egy pillantás alatt vissza lehet szinte mindent keresni, amit egyébként nem biztos, hogy azonnal fejből tudnánk.
 
 
MILYEN EGYÉB HASZNOS FUNKCIÓKKAL FEGYVEREZTÉTEK FEL A SALONIC RENDSZERÉT?

Kezelünk raktárkészletet is, és a Salonicban található kassza funkció még azt is összesíti helyetted, hogy pl. 55 gramm felhasznált festék mennyibe kerül. Így fizetéskor tényleg csak elég ránézni a végösszegre és nem kell számológéppel kiszámolni semmit.
 
Pár hete voltam egy szalonban, ahol egy nagyon jó gondolatot fogalmazott meg az egyik partnerünk: Volt olyan alkalom, amikor a vendég terméket vásárolt és azt kérte, amit előzőleg is vitt. Sajnos nem tudták, hogy mi volt az. Nagyon örültek neki, amikor megtudták, hogy a Salonicban egy kattintással listázni lehet a vásárolt termékeket is vendégenként, így pár másodperc alatt visszakereshető az összes korábbi vásárlás.

 

HOGYAN VÉDI A SALONIC A FODRÁSZT?

Nagyon figyelünk a védelemre. A Salonicba bevitt összes adatot folyamatosan több szerverre is mentjük, így az adatvesztés kizárt.
 
A vendégek adatait is kiemelt fontossággal kezeljük, illetéktelen nem fér hozzá, csak az, akinek a megfelelő jogosultsága van még a Salonic profilon belül is (pl. nagyobb szalonban).
 
Cégünk pedig semmilyen egyéb (pl. marketing célokra) nem használja fel a bevitt vendég adatokat, kizárólag tárolja azokat, így mindenki biztos lehet abban, hogy tőlünk soha nem fog semmilyen kéretlen reklámlevelet kapni a vendég. Minden adat, amit a Salonic szakmai felhasználói rögzítenek szent és sérthetetlen számunkra.
 
Újításunk, hogy mostantól (ha valakinek nincs szüksége az előzményekre) beállítható, hogy meddig tárolja a szolgáltatásokat és a pénzügyi adatokat (feltéve, hogy használva van a kassza és riport modul): 1, 2, 3, 6, 12 hónap is megadható.

 

 

 

HOGYAN SEGÍTI A SZALON VEZETÉSÉT ÉS MINDENNAPJAIT A SALONIC?

A Salonicot úgy készítettük el, hogy lehetőleg a nyitástól a zárásig mindenkinek segítsen mindenben, amiben csak lehet. Segíti a recepciós munkáját, segíti a fodrász munkáját és segíti a szalonvezető / tulajdonos munkáját.
 
Többféle riport típust tartalmaz (pl. árbevétel üzlethelyiség szakterület, munkatárs szerint, dolgozói termelés, jutalékok, munkaóra és vendégóra, raktárkészlet és anyaghasználat, törzsvendégek), amiket elemezve növelni lehet a szalon kihasználtságát, illetve optimalizálni a kiadást. Több helyen kiváltottunk számos Excel táblát, amire rendkívül büszke vagyok!
 
 

A VENDÉGEK MIÉRT SZERETNEK ONLINE FOGLALNI?

A mai világban sokan azonnal akarnak mindent. Több más szegmensben már használnak online időpontfoglalást egy ideje. Meg kell adnunk vendégeinknek azt a lehetőséget, hogy ha szombat éjjel kettőkor (megtörtént eset) szeretne hozzánk foglalni, simán megtehesse.
 
Sok szakembert nyomaszt, hogy folyamatosan megzavarják szabadság alatt vagy munka közben (és a vendéget is), ezt próbáljuk kiváltani egy online rendszerrel. Így a vendég kb. 2-3 perc alatt tud időpontot foglalni ahelyett, hogy arra várna, hogy mikor hívja vissza a fodrász, vagy mikor válaszol neki Messengeren.

A felhasználóink visszajelzései alapján, ahol elindul az online foglalás, több helyen volt, hogy 2 hónap alatt a vendégek 80% átszokott az online foglalásra és azóta is aktívan használják.

 

 

VÁRHATÓ-E VALAMILYEN ÚJÍTÁS, AMIT MEGOSZTANÁTOK VELÜNK?

Hamarosan indul a bankkártyás „foglalási előleg” kérés funkció, amitől nagyon sokat várunk. Szeretnénk bevezetni itthon egy olyan (természetesen opcionális és részletesen paraméterezhető) megoldást, hogy ha a vendég (új vagy meglévő) időpontot foglal, a szolgáltatás bizonyos százalékát előre kifizettethetjük vele. A fennmaradó összeget a helyszínen fizeti, így megmarad majd a borravaló is. Biztos vagyok benne, hogy jól fog jönni azoknak, ahol gyakran előfordul, hogy nem jön el a vendég, de le sem mondja, vagy például új vendég foglal. Manapság rengeteg helyen lehet online fizetni (pl. szállást, vagy webshopos rendelést), így miért ne fizetnék egy részét előre a szépségiparban igénybevett szolgáltatásokért is?

A funkció elérhető lesz a Salonic „belső” részében is, ha nem online foglalást hagyunk jóvá, hanem mi visszük fel az időpontot a rendszerbe. Ilyenkor is kérhető majd foglalási díj fizetése, ami teljesen automatizáltan fog működni. Így nem kell semmivel törődni, a rendszer elintézi az előleg fizettetést és a számlázást is, így csökkentve az adminisztrációs terhet.
 
Ezen kívül rengeteg újdonság érkezik folyamatosan a Salonicba és készítjük elő a külföldi piacra történő kilépést is. Ez a következő nagy lépés, hiszen a termék minősége már most nemzetközi színvonalú. Ezekről bővebben a Salonic blogban, Facebook oldalunkon és csoportunkban olvashatnak az érdeklődők.

Arra bíztatok mindenkit, hogy bátran keressen meg és tegyen próbára minket. Nem fog csalódni, ráadásul 30 napig teljeskörű próbaverziót biztosítunk mindenkinek!

 

Ruff Atilla véleményét a fodraszinfo.hu oldalnak mondta el*:

„Nagyjából hat éve használok online bejelentkező rendszert. A Salonicot rögtön magaménak éreztem, mert a személyre szabhatósága számomra kimagasló. Annyira kifinomultak a beállítások, hogy még a “legháklisabb” fodrász (mint mondjuk én is), testre szabhatja a naptárját a legőrültebb munkaszokásaira.

 
Nem tudom, másnál hogy van, de nálunk az online bejelentkezések többsége nyitvatartási időn túl, általában az éjszakai órákban történik. Mivel sok a fiatal kollégám, akiknek javarészt fiatalabb vendégeik vannak, ezért az online foglalási lehetőség kiemelten fontos. Teljesen érthető: nekik ez a természetes, ebben nőttek fel.

Amit még nagyon szeretek, hogy a Salonic nem csak egy bejelentkező felület, hanem egy szalonműködést segítő rendszer, ami a kasszától a kuponkezelésig, a raktárkészlettől az automatikus időpont emlékeztetőkig, gyakorlatilag mindent tartalmaz. És ha mégsem? Akkor tökéletesen működik a “Salonic segélyhívó”, aminek másik oldalán Dávid van a 0-24-es supporttal. Bármikor tudsz beszélni Dáviddal, aki maga a Salonic.”
 
 

 

Image Image Image Image Image Image Image Image

ELÉRHETŐSÉGEK

Image
Image
Image

+36 70 367 2407

info@wellastudiobudapest.hu

www.wellastudiobudapest.hu

ELÉRHETŐSÉGEK

+36 70 367 2407

info@wellastudiobudapest.hu

www.wellastudiobudapest.hu

SZOLGÁLTATÁSOK

HÍRLEVÉL

Ne hagyja ki újdonságainkat és ajánlatainkat! Iratkozzon fel hírlevelünkre!